
23 okt. 2025
5 min
MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts
MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

23 okt. 2025
5 min
MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts
MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

23 okt. 2025
5 min
MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts
MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

22 okt. 2025
10 min
Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten
CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025
10 min
Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten
CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025
10 min
Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten
CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025
9 min
Triggerbaserad kommunikation: Nyckeln till relevans med effekt!
Triggerbaserad kommunikation ersätter kalenderkampanjer med realtidsdialoger baserade på kundbeteenden och händelser. Resultatet blir mer relevant, effektiv och personlig kommunikation som sker i rätt ögonblick – styrd av kundens behov, inte företagets schema.

22 okt. 2025
9 min
Triggerbaserad kommunikation: Nyckeln till relevans med effekt!
Triggerbaserad kommunikation ersätter kalenderkampanjer med realtidsdialoger baserade på kundbeteenden och händelser. Resultatet blir mer relevant, effektiv och personlig kommunikation som sker i rätt ögonblick – styrd av kundens behov, inte företagets schema.

22 okt. 2025
9 min
Triggerbaserad kommunikation: Nyckeln till relevans med effekt!
Triggerbaserad kommunikation ersätter kalenderkampanjer med realtidsdialoger baserade på kundbeteenden och händelser. Resultatet blir mer relevant, effektiv och personlig kommunikation som sker i rätt ögonblick – styrd av kundens behov, inte företagets schema.

22 okt. 2025
12 min
Så lyckas du med att implementera en CDP: Den kompletta guiden för marknadsförare
Att välja rätt CDP handlar inte om teknik – utan om affärsnytta. En lyckad implementation kräver rätt strategi, datamodell och arkitektur, tvärfunktionellt samarbete och tydliga use cases. Då blir CDP:n motorn i en personaliserad kundresa i realtid.

22 okt. 2025
12 min
Så lyckas du med att implementera en CDP: Den kompletta guiden för marknadsförare
Att välja rätt CDP handlar inte om teknik – utan om affärsnytta. En lyckad implementation kräver rätt strategi, datamodell och arkitektur, tvärfunktionellt samarbete och tydliga use cases. Då blir CDP:n motorn i en personaliserad kundresa i realtid.

22 okt. 2025
12 min
Så lyckas du med att implementera en CDP: Den kompletta guiden för marknadsförare
Att välja rätt CDP handlar inte om teknik – utan om affärsnytta. En lyckad implementation kräver rätt strategi, datamodell och arkitektur, tvärfunktionellt samarbete och tydliga use cases. Då blir CDP:n motorn i en personaliserad kundresa i realtid.