Inlägg

Artiklar & nyheter

Här delar vi med oss av nyheter, insikter och råd—från våra konsulter till dig som vill utveckla och växa er affär. Korta spaningar, djupare analyser, uppdateringar och konkreta tips.

Inlägg

Artiklar & nyheter

Här delar vi med oss av nyheter, insikter och råd—från våra konsulter till dig som vill utveckla och växa er affär. Korta spaningar, djupare analyser, uppdateringar och konkreta tips.

Inlägg

Artiklar & nyheter

Här delar vi med oss av nyheter, insikter och råd—från våra konsulter till dig som vill utveckla och växa er affär. Korta spaningar, djupare analyser, uppdateringar och konkreta tips.

23 okt. 2025

5 min

MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts

MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

23 okt. 2025

5 min

MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts

MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

23 okt. 2025

5 min

MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts

MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

22 okt. 2025

10 min

Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten

CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025

10 min

Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten

CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025

10 min

Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten

CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025

9 min

Triggerbaserad kommunikation: Nyckeln till relevans med effekt!

Triggerbaserad kommunikation ersätter kalenderkampanjer med realtidsdialoger baserade på kundbeteenden och händelser. Resultatet blir mer relevant, effektiv och personlig kommunikation som sker i rätt ögonblick – styrd av kundens behov, inte företagets schema.

22 okt. 2025

9 min

Triggerbaserad kommunikation: Nyckeln till relevans med effekt!

Triggerbaserad kommunikation ersätter kalenderkampanjer med realtidsdialoger baserade på kundbeteenden och händelser. Resultatet blir mer relevant, effektiv och personlig kommunikation som sker i rätt ögonblick – styrd av kundens behov, inte företagets schema.

22 okt. 2025

9 min

Triggerbaserad kommunikation: Nyckeln till relevans med effekt!

Triggerbaserad kommunikation ersätter kalenderkampanjer med realtidsdialoger baserade på kundbeteenden och händelser. Resultatet blir mer relevant, effektiv och personlig kommunikation som sker i rätt ögonblick – styrd av kundens behov, inte företagets schema.

22 okt. 2025

12 min

Så lyckas du med att implementera en CDP: Den kompletta guiden för marknadsförare

Att välja rätt CDP handlar inte om teknik – utan om affärsnytta. En lyckad implementation kräver rätt strategi, datamodell och arkitektur, tvärfunktionellt samarbete och tydliga use cases. Då blir CDP:n motorn i en personaliserad kundresa i realtid.

22 okt. 2025

12 min

Så lyckas du med att implementera en CDP: Den kompletta guiden för marknadsförare

Att välja rätt CDP handlar inte om teknik – utan om affärsnytta. En lyckad implementation kräver rätt strategi, datamodell och arkitektur, tvärfunktionellt samarbete och tydliga use cases. Då blir CDP:n motorn i en personaliserad kundresa i realtid.

22 okt. 2025

12 min

Så lyckas du med att implementera en CDP: Den kompletta guiden för marknadsförare

Att välja rätt CDP handlar inte om teknik – utan om affärsnytta. En lyckad implementation kräver rätt strategi, datamodell och arkitektur, tvärfunktionellt samarbete och tydliga use cases. Då blir CDP:n motorn i en personaliserad kundresa i realtid.