Inlägg

Artiklar & nyheter

Här delar vi med oss av nyheter, insikter och råd—från våra konsulter till dig som vill utveckla och växa er affär. Korta spaningar, djupare analyser, uppdateringar och konkreta tips.

Inlägg

Artiklar & nyheter

Här delar vi med oss av nyheter, insikter och råd—från våra konsulter till dig som vill utveckla och växa er affär. Korta spaningar, djupare analyser, uppdateringar och konkreta tips.

Inlägg

Artiklar & nyheter

Här delar vi med oss av nyheter, insikter och råd—från våra konsulter till dig som vill utveckla och växa er affär. Korta spaningar, djupare analyser, uppdateringar och konkreta tips.

1 dec. 2025

1 min

Musti Group – Ett samarbete som tar fart igen!

Vi på Remotion är mycket stolta och glada över att återigen få välkomna Musti Group som kund. Det är ett uppdrag som är extra roligt eftersom det markerar en återkomst – vi jobbade nära Musti Group redan för över fem år sedan.

1 dec. 2025

1 min

Musti Group – Ett samarbete som tar fart igen!

Vi på Remotion är mycket stolta och glada över att återigen få välkomna Musti Group som kund. Det är ett uppdrag som är extra roligt eftersom det markerar en återkomst – vi jobbade nära Musti Group redan för över fem år sedan.

1 dec. 2025

1 min

Musti Group – Ett samarbete som tar fart igen!

Vi på Remotion är mycket stolta och glada över att återigen få välkomna Musti Group som kund. Det är ett uppdrag som är extra roligt eftersom det markerar en återkomst – vi jobbade nära Musti Group redan för över fem år sedan.

18 nov. 2025

1 min

Personaliseringsworkshop med Rasmus Houlind

Vi genomförde en inspirerande workshop med fokus på personalisering och kundupplevelse tillsammans med Agilic och Rasmus Houlind. Deltagarna delade erfarenheter och kom hem med konkreta idéer för att implementera i sina organisationer.

18 nov. 2025

1 min

Personaliseringsworkshop med Rasmus Houlind

Vi genomförde en inspirerande workshop med fokus på personalisering och kundupplevelse tillsammans med Agilic och Rasmus Houlind. Deltagarna delade erfarenheter och kom hem med konkreta idéer för att implementera i sina organisationer.

18 nov. 2025

1 min

Personaliseringsworkshop med Rasmus Houlind

Vi genomförde en inspirerande workshop med fokus på personalisering och kundupplevelse tillsammans med Agilic och Rasmus Houlind. Deltagarna delade erfarenheter och kom hem med konkreta idéer för att implementera i sina organisationer.

23 okt. 2025

5 min

MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts

MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

23 okt. 2025

5 min

MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts

MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

23 okt. 2025

5 min

MadTech 2025! Där Teknik, Data & Kreativitet Möts

MadTech 2025 samlade nästan 500 deltagare för att utforska framtidens marknadsföring där teknik, data och kreativitet möts. En dag fylld av AI, innovation och inspiration.

22 okt. 2025

10 min

Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten

CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025

10 min

Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten

CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.

22 okt. 2025

10 min

Full Funnel Marketing: Varför CRM måste börja tänka hela tratten

CRM behöver tänka hela tratten—inte bara konvertering. Full Funnel Marketing låter CRM arbeta med awareness, consideration och conversion för både nya och befintliga kunder. Genom beteendedata, rätt CTA:er och KPI:er blir kommunikationen relevant, datadriven och långsiktigt tillväxtdrivande.