Talare
Om webinaret
Många marknadschefer och marknadsteam inom B2B brottas inte sällan med frågan: Vilka siffror är egentligen viktigast när det kommer till att utvärdera och optimera marknadsinsatser?
Ofta är problemet att datan inte är anpassad för olika roller inom organisationen, vilket gör det svårt att dra rätt slutsatser och fatta välgrundade beslut.
I detta kostnadsfria webinar får du ta del av konkreta strategier för hur du kan bygga en tydlig och skalbar utvärderingsstruktur. Genom att visualisera rätt data för rätt person skapar du bättre förutsättningar för att fatta data-drivna beslut, optimera era marknadsinvesteringar och att arbeta mer proaktivt.
Amanda, Performance Marketer hos Remotion, delar sina bästa råd för hur B2B-bolag kan skapa en mer rättvis och träffsäker analys av sin digitala marknadsföring.
Webinaret pågår i 45 minuter och avslutas med en Q&A.
Varmt välkommen!
Agenda
Vanliga utmaningar med utvärdering & mätning
Viktigt att tänka på inför aktivering av marknadsföringskampanj
Viktigt att tänka på under aktiv marknadsföringskampanj
Viktigt att tänka på efter avslutad marknadsföringskampanj
Optimering av kampanjutvärderingen
Q&A
Längd
60 min
Talat språk