Talare
Om webinaret
Mer än 80% av företagskunder uppger att de inleder sin B2B kundresa med att söka online för att hitta potentiella samarbetspartners, och endast 5% av tiden i köpresan spenderas i en faktisk dialog med en säljare. I en era där digitala kundupplevelser är nyckeln till ökad leadsgenerering står företag inför den komplexa utmaningen att skala sitt innehåll för varje unik köpcykel på hemsidan.
Vi djupdyker i de största utmaningarna och möjligheterna inom digital lead management och visar hur du kan optimera din hemsida för att möta kundernas behov redan från första sökningen. Med rätt teknik och innehåll kan du öka din synlighet, attrahera kvalificerade leads och stärka dialogen med potentiella kunder – utan att förlita dig på traditionell säljbearbetning.
Våra experter Rebecca och Jenny hos Remotion delar sina bästa råd för hur B2B-bolag kan arbeta med sin digitala kundresa för att öka leadsgenereringen.
Webinaret pågår i cirka 45 minuter och avslutas med en Q&A.
Varmt välkommen!
Agenda
Vad är digital lead management
Initiativ man kan jobba med för att lyckas inom digital lead management
Vikten av att ha en definierad kundresa och hur den påverkar besökarnas beteende på din webbplats
Utforska hur rätt innehåll kan driva trafik, förbättra engagemang och främja konverteringar
Key takeaways / Q&A
Längd
45 min
Talat språk