Talare
Om webinaret
80 % av konsumenterna börjar sin köpresa med en onlinesökning för att identifiera potentiella partners, och spenderar bara 5 % av sin resa i samtal med säljare. I en digital tidsålder där exceptionella kundupplevelser online driver generering av potentiella kunder, utmanas företag med att anpassa sitt webbinnehåll till varje enskild köpcykel.
Detta webbseminarium tar itu med de väsentliga utmaningarna och möjligheterna inom digital lead management, och betonar genereringen av högkvalitativ webbplatstrafik och den sömlösa integrationen av kundresor med optimal teknik och innehåll.
Gå med i vårt 45-minuterspass med Sofia och Rebecca från Remotion. Vi ser fram emot att se dig live!
Agenda
Förstå Digital Lead Management
Hur man når framgång i Digital Lead Management
Vikten av en definierad kundresa och dess inverkan på webbplatsbesökarnas beteende
Undersöker hur riktat innehåll kan öka trafiken, öka engagemanget och öka konverteringarna
Viktiga insikter och frågor och svar
Längd
60 min
Talat språk