Guide till mätning & utvärdering av marknadsföringskampanjer

För B2B företag

Viktiga och tekniska förutsättningar för mätning av digitala B2B marknadsföringskampanjer

Guide till mätning & utvärdering av marknadsföringskampanjer

För B2B företag

Viktiga och tekniska förutsättningar för mätning av digitala B2B marknadsföringskampanjer

Guide till mätning & utvärdering av marknadsföringskampanjer

För B2B företag

Viktiga och tekniska förutsättningar för mätning av digitala B2B marknadsföringskampanjer

Få gratis tillgång till rapporten

Fyll i formuläret för att ladda ner och få tillgång till rapporten som bland annat innehåller.

Viktiga & tekniska förutsättningar
  • Spårning och mätning

  • Annonsering och kampanjstruktur

  • Leadshantering och CRM

  • Datainsamling och rapportering

  • Teknisk felsökning och stabilitet

  • Mål och KPI:er

  • Målgrupper och segmentering

  • Landningssida och konvertering

  • Kanalval och trafikkällor

  • Budskap och kreativt innehåll