Nyckeln till framgångsrika kundstrategier

Värdesegmentering

Att segmentera kundbasen utifrån värde är grunden för att skapa effektiva kundstrategier – och idag mer relevant än någonsin. Men vad innebär värdesegmentering i praktiken och hur kan du utnyttja det i just din verksamhet?

Nyckeln till framgångsrika kundstrategier

Värdesegmentering

Att segmentera kundbasen utifrån värde är grunden för att skapa effektiva kundstrategier – och idag mer relevant än någonsin. Men vad innebär värdesegmentering i praktiken och hur kan du utnyttja det i just din verksamhet?

Nyckeln till framgångsrika kundstrategier

Värdesegmentering

Att segmentera kundbasen utifrån värde är grunden för att skapa effektiva kundstrategier – och idag mer relevant än någonsin. Men vad innebär värdesegmentering i praktiken och hur kan du utnyttja det i just din verksamhet?

Talare

Hannes Bünger

Co-lead för tillväxt

Remotion

Hannes Bünger

Co-lead för tillväxt

Remotion

Hannes Bünger

Co-lead för tillväxt

Remotion

Robert Kajsjö

Datavetenskapskonsult

Remotion

Robert Kajsjö

Datavetenskapskonsult

Remotion

Robert Kajsjö

Datavetenskapskonsult

Remotion

Om eventet

Att segmentera kundbasen utifrån värde är grunden för att skapa effektiva kundstrategier – och idag mer relevant än någonsin. Men vad innebär värdesegmentering i praktiken och hur kan du utnyttja det i just din verksamhet?

Oavsett om du fokuserar på merförsäljning, lojalitet eller kundupplevelse, är detta seminarium för dig.

Börja dagen med en god frukost och lyssna på Remotions experter inom området, Robert Kajsjö och Hannes Bünger, berätta  hur värdesegmentering kan skapa konkreta resultat för er verksamhet!

Plats: Remotions kontor, Sveavägen 59, Stockholm
Datum: 20:e mars
Tid: Dörrarna öppnar 08:00, seminariet pågår mellan 08:30-09:15
Språk: Svenska
Pris: Gratis

Platserna är begränsade till två per företag – säkra din plats redan idag via formuläret under.

När du registrerat dig får du ett e-postmeddelande som bekräftar din plats på väntelistan. Om några platser blir lediga kommer du att få ett bekräftelsemail som säkrar din reserverade plats på seminariet.

Agenda

  • Vad värdesegmentering är och varför det är så viktigt

  • Hur du värdesegmenterar och vad det innebär för kundstrategin

  • Exempel på hur värdesegmentering används i praktiken.

Anmälan är stängd

Anmälan är stängd

Datum & tid

Datum & tid

20 mars 2025

20 mars 2025
20 mars 2025

08:30 fm

08:30 fm
08:30 fm

Adress

Adress

Sveavägen 59

Sveavägen 59
Sveavägen 59

Talat språk

Talat språk

Svenska

Svenska
Svenska