Talare
Om eventet
Att segmentera kundbasen utifrån värde är grunden för att skapa effektiva kundstrategier – och idag mer relevant än någonsin. Men vad innebär värdesegmentering i praktiken och hur kan du utnyttja det i just din verksamhet?
Oavsett om du fokuserar på merförsäljning, lojalitet eller kundupplevelse, är detta seminarium för dig.
Börja dagen med en god frukost och lyssna på Remotions experter inom området, Robert Kajsjö och Hannes Bünger, berätta hur värdesegmentering kan skapa konkreta resultat för er verksamhet!
Plats: Remotions kontor, Sveavägen 59, Stockholm
Datum: 20:e mars
Tid: Dörrarna öppnar 08:00, seminariet pågår mellan 08:30-09:15
Språk: Svenska
Pris: Gratis
Platserna är begränsade till två per företag – säkra din plats redan idag via formuläret under.
När du registrerat dig får du ett e-postmeddelande som bekräftar din plats på väntelistan. Om några platser blir lediga kommer du att få ett bekräftelsemail som säkrar din reserverade plats på seminariet.
Agenda
Vad värdesegmentering är och varför det är så viktigt
Hur du värdesegmenterar och vad det innebär för kundstrategin
Exempel på hur värdesegmentering används i praktiken.